شناسه خبر : 108862
جمعه 11 اسفند 1402 , 17:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر/ تصاویر

ایرانیان بار دیگر برای خلق حماسه‌ای عظیم و با شکوه، به میدان آمده‌اند تا با نمایش اقتدار خود، نشان دهند که همانند همیشه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی خبرگزاری دفاع مقدس، فرآیند اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفند) آغاز شد.

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند

تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رأی از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) می‌باشند.

نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

امروز راس ساعت ۸ صبح در ۵۹ شعبه اخذ رای در سراسر کشور فرآیند رای گیری آغاز شد.

امام خامنه‌ای رأی خود را به صندوق انداختند 
حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات «دوازدهمین دوره‌ی  مجلس شورای اسلامی» و «ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری» با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله)، آراء خود را به صندوق انداختند.

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند

امام خامنه‌ای سپس در جمع خبرنگاران حاضر شدند و فرمودند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران، روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیز ما و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات، ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: من دو توصیه عرض می‌کنم و بعداً به پاسخ سوال خبرنگار محترم پاسخ می‌دهم. توصیه اول به مردم عزیز این است که قرآن به ما فرمود؛ در کارهای نیک مسابقه بگذارید و از دیگران پیشی بگیرید.

امام خامنه‌ای تاکید کردند: من در انتخابات‌های گذشته نیز گفتم که تاکید می‌کنم هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و در اولین ساعات ممکن رای خود را در صندوق‌های رای بیندازید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای دهید. مثلاً در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج است که به ۱۶ نفر رای دهید و نه به کمتر؛ یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رای دهید و به ۳۰ نفر رای دهید و به کمتر رای ندهید.

حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: ملت عزیز ما بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، به ایران است.

معظم‌له افزودند: هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مندان به ملت ایران هستند و هم بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها متوسل مسایل کشور ما و متوسل ملت عزیز ماست. به این توجه کنید، دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید. آخرین حرف من خطاب به مرددین این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

سردار حاجی‌زاده: حضور مردم در انتخابات پر کردن خشاب نیروهای مسلح است
سردار سرتیپ پاسدار «امیر علی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در اولین دقایق آغاز فرآیند رأی‌گیری طی گفت‌وگویی اظهار داشت: داشتن نیروهای مسلح قوی لازم هست، ولی کافی نیست برای اینکه جلوی دشمنان بایستیم حضور مردم لازم است.

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند

وی ادامه داد: من از همه عزیزانی که تردید دارند و تصمیم نگرفتند برای رأی دادن خواهش می‌کنم غفلت نکنند و در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه گفت: ما در دوران دفاع مقدس و درگیری با داعش با سلاح می‌جنگیدیم، اما امروز با آمدن پای صندوق‌های رای همان کار دفاع را در واقع انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: حضور مردم در واقع پرکردن مشت نیروهای مسلح است و غفلت نکنید و بیایید و با آمدن خود زنده بودن کشور را نشان دهید.

رئیس قوه قضائیه: دشمنان از حضور مردم پای صندوق‌های رأی ناراحت هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضائیه با حضور در مسجد جامع لویزان، رأی خود را به صندوق انداخت.

 

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی، مقدرات و سرنوشت خود را رقم خواهند زد، اظهار داشت: راه حل بهبود مسائل اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است. 

حجت‌الاسلام‌ محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه ملت ایران امروز افرادی که شایستگی دارند را انتخاب می‌کنند، گفت: ملت ایران افرادی را که انتخاب می‌کنند، برای چهار سال قانون‌گذاری و بر آن نظارت می‌کنند؛ همچنین نمایندگان آن‌ها در مجلس کابینه دولت را تأیید و بر کار آن‌ها نظارت خواهند کرد. 

رئیس قوه قضائیه گفت: حضور در پای صندوق رأی و رأی دادن، مورد رضایت همه مردم ایران و ناراحتی شیطان و دشمن می‌شود. امروز دشمن و شیطان از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ناراحت و دوستان انقلاب اسلامی خوشحال هستند.

حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از آراء ملت بزرگ ایران، سلامت انتخابات و تسهیل در رأی دادن مردم، همگام با دیگر دستگاه‌ها، ستادی به عنوان ستاد پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است و تا پایان شمارش آرا، آماده رسیدگی به گزارشات مردمی را دارد. 

رئیس‌جمهور: رأی مردم تعیین‌کننده است 
حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» با حضور در شعبه اخذ رأی وزارت کشور، رأی خود را به صندوق انداخت.

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند

رئیس جمهور پس از انداختن آراء خود به صندوق‌ رأی اظهار داشت: انتخابات، مولود انقلاب اسلامی است. رأی مردم تعیین‌کننده است و تمام بخش‌های کشور با رأی مردم رقم می‌خورد و این موضوع از افتخارات نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: از روز اولی که امام (ره) فرمودند که «میزان رأی ملت است» تا امروز، میزان رأی ملت بوده است و این انتخابات، جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است؛ همه گروه‌های سیاسی امروز با نامزدهایی که دارند، آمده‌اند تا یک روز باشکوهی را برای ملت ایران رقم بزنند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که همه نامزدها و همه رای‌دهندگان بر اساس تکلیف عمل می‌کنند؛ یعنی وظیفه خود می‌دانند که نامزد بشوند و رأی بدهند.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: پیروز این میدان، ملت ایران است و بازنده‌ای ندارد چون همه به تکلیف عمل کرده‌اند و این تکلیف، عبارت از حضور در انتخابات است.

سرلشکر باقری: ملت ایران به نیابت از شهدا پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند 
سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح با حضور در مسجد جامع لویزان، رأی خود را به صندوق انداخت. 

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

مردم ایران کاملاً با بصیرت، آگاهی، درک نیت‌های خصمانه دشمنان و با جدیت از صبح امروز پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و امروز روز بزرگی را رقم خواهند زد.

سرلشکر باقری ادامه داد: علاوه بر اینکه وظیفه شخصی، اسلامی، انقلابی و ایرانی من است تا در انتخابات شرکت کنم و از این حق برای تعیین آینده کشور استفاده کنم، بیان داشت: حقیقت این است که جای شهیدان خالی است و لازم بود تا در انتخابات شرکت کنم و به نیابت از شهیدان نیز رأی بدهم؛ این کار را انجام دادم و امیدوارم که خداوند و شهیدان از همه ما راضی باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم عزیزمان بایستی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توانمندی را تشکیل دهند که این کار با حضور در پای صندوق‌های رأی امکان‌پذیر است.

سرلشکر باقری افزود: آینده این کشور چهار سال در مجلس شورای اسلامی و هشت سال در مجلس خبرگان رهبری امروز تعیین می‌شود و ما بایستی بهترین‌ها را انتخاب کنیم و نام آن‌ها را در صندوق بیاندازیم تا این مجالس تشکیل شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: من از همه ملت عزیز ایران به‌ویژه جوانان عزیز، بسیجیان دلاور و همه آن‌ها که دلشان برای ایران می‌سوزد، خواهش می‌کنم که هرچه زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و از این فرصت بزرگ برای ساختن ایران استفاده کنند.

وی اظهار داشت: هر حرفی هم که داریم طی چهار سال آینده با مجلسیان بزنیم و آن‌ها باید حرف‌های ملت ما را در تدوین قوانین، نظارت بر قوه مجریه دنبال کنند، اگر مجلس ناتوان نامناسب و یا پشتوانه جمعیتی بالا نداشته باشد، قطعاً نخواهد توانست کار خود را به درستی انجام بدهد.

سرلشکر باقری درباره حضور رأی اولی‌ها در انتخابات امسال خاطرنشان کرد: من به خاطر دارم که در ابتدای انقلاب اسلامی در خصوص رأی آری به جمهوری اسلامی رأی اولی بودم تا به تازگی به ۱۸ سالگی رسیده بودم و شور و شوق فراوانی داشتم؛ اکنون هم جوانان سال آخر دبیرستان و سال اول دانشگاه شور و شوقی برای حضور در انتخابات دارند.

 وی ادامه داد: آنچه در فضای مسموم مجازی برای نیامدن به پای صندوق‌ها به جوانان ما خطاب می‌شود، خواست دشمن است؛ چرا که دشمن هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نیست و با آینده درخشان برای ایران مخالف است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: جوانان عزیز آینده این کشور را می‌سازند و راه ساخت کشور نیز صندوق رأی است و ان‌شاءالله همه جوانان عزیزمان با جدیت پای صندوق‌ها آمده و بهترین‌ها را با رأی خود انتخاب کنند تا بتوانند آینده را بهتر بسازند.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر مبنای حمایت مردم شکل گرفت، گفت: اینطور نبود که امام خمینی (ره) با توپ، تانک و هواپیما با حکومت جاعل پهلوی مقابله کند؛ امام راحل با مردم به میدان آمد و هر گروهی که به دنبال مقابله مسلحانه بود، آن‌ها را نقد می‌کرد. 

سرلشکر باقری افزود: انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید، با حضور مردم نظام جمهوری اسلامی در ابتدای سال ۵۸ رأی قاطع آورد و تشکیل شد و دفاع مقدس نیز با حضور مردم شکل‌ گرفت، پیش‌رفت و پیروز شد. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت ملی ما در گرو همراهی و حضور مردم در صحنه و همراهی با حکومت مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: طبیعی است دشمنان این نقطه قوت را به‌عنوان هدف خود برای تضعیف و از بین بردن انتخابات دنبال می‌کنند و همه تلاشی که در فضای مجازی و رسانه تصویری، صوتی و ... می‌کنند، برای ناامید کردن مردم و دور کردن آن‌ها از نظام و کشور است.

وی بیان کرد: ما برای تامین تسلیحات، تجهیزات و تشکیل نیروهای مسلح در دفاع از کشور تلاش می‌کنیم، اما نقطه اتکا اصلی امنیت ملی ما مردم هستند که با حضورشان در صحنه‌ها و در مقاطع مختلف، همچون ۲۲ بهمن و انتخابات نشان می‌دهند که پای آرمان‌های خود ایستاده و همراه شهدا و امام عزیزشان هستند و کوتاه نخواهند آمد که این خود نوعی بازدارندگی است.

سرلشکر باقری در ادامه با بیان اینکه ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم، گفت: دشمن در این جنگ با انواع تسلیحات و تجهیزات سخت، نیمه سخت و نرم به میدان آمده است و هدف و مبنای اصلی آن تغییر دادن شناخت مردم و جدا کردن روح و دل آن‌ها از حکومت جمهوری اسلامی ایران و تنها گذاشتن رزمندگان است؛ این‌ها خواسته دشمن است؛ اما قطعا به نتیجه نخواهد رسید و مردم در کنار همرزمان و فرزندانشان در همه صحنه‌ها هستند و امروز نیز با حضور در پای صندوق رأی و انتخاب بهترین‌ها برای تشکیل یک مجلس قوی و خبرگان توانمند، حتما این نقش را به خوبی ایفا خواهند کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: مبنای دفاع جمهوری اسلامی اتکا به مردم است؛ اما در حد ضرورت و برای بازدارندگی توانمندی دفاعی را ایجاد کرده و طی سال‌های اخیر با توانمندی بومی و صنایع دفاعی کشور از طریق جوانان ارزشمندمان در صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌‌های سراسر کشور روز به روز در حال تقویت است و دشمن اعتراف رسمی دارد که توانمندی ورود به صحنه درگیری را ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی رأی خود را به صندوق انداخت
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در تکیه‌گاه مرتضی علی(ع) محله هرندی تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

رئیس سازمان انرژی اتمی: دشمن به‌دنبال عدم مشارکت ملت ایران در انتخابات است 
«محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در مسجد جامع لویزان و پس از انداختن رأی خود به صندوق رأی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز وظیفه و حق تک تک ملت ایران حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است، اظهار داشت: دشمنان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را بر نمی‌تابند و هدف آن‌ها این است که مردم را از حکومت جدا کنند. 

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

اسلامی با بیان اینکه مردم با تظاهرات رژیم پهلوی را شکست دادند و دست غارتگران را قطع کردند، گفت: هدف دشمن این است که با دیگر بتوانند با جدایی مردم از حکومت اقدام به غارتگری کند و به همین دلیل در همه انتخابات‌ها سعی می‌کنند سیاه‌نمایی کنند و مشکلات را بزرگ نشان دهند. 

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: قطعا اقدامات دشمن هیچ تاثیری نخواهد داشت و مردم امروز حضوری دشمن شکن خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های عظیمی داشته که باید این دستاورد‌ها برای مردم تببین شود. 

سرلشکر موسوی: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی امنیت‌آفرین است
فرمانده کل ارتش پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات و شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور ملت در صحنه‌های مختلفی اعم از انتخابات در کشوری مانند ایران که همواره متکی به مردم خود است، موجب بازدارندگی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی می‌شود.

آغاز فرآیند اخذ رأی در سراسر کشور/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت آفرین است و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.

امیر سرلشکر موسوی حضور پررنگ و زودهنگام کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی را نماد ایستادگی در پای انقلاب دانست و تصریح کرد: این روز و حضور را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که در نتیجه این انتخابات، نمایندگان اصلح و شایسته‌ای به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه پیدا کنند تا منجر به عزت و پیشرفت روزافزون، تحکیم استقلال کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان شود.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: ملت شریف ایران همواره در صحنه‌های مهم قبل از انقلاب و در عرصه‌های مهمی همچون فعالیت علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند که ملتی بصیر، آگاه، زمان‌شناس و مسؤلیت‌شناس هستند که می‌دانند در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهند و امروز هم یکی دیگر از آن عرصه‌ها است که افتخار جدیدی را می‌آفرینند.

سردار رادان: انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است 
فرمانده کل انتظامی کشور  ضمن حضور در پای صندوق رأی مستقر در ستاد فراجا، اظهار داشت: الحمدالله، از اولین دقایق شروع رأی گیری، مردم عزیز در سراسر کشور، پای صندوق‌های رأی آمدند و با شور وصف ناپذیری، در حال عمل به تکلیف دینی و ملی خود هستند.

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

سردار رادان تأکید کرد: تا به اکنون، هیچگونه مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب اخذ آراء در سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه افزود: این امنیت در حالی رقم خواهد خورد که مشارکت مردم هم بسیار بالا باشد؛ به واقع هرچه این مشارکت بالاتر باشد، امنیت هم بالاتر و بیشتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از اولین دقایق شروع رأی‌گیری، بیگانگان هم بیکار ننشستند؛ مشخص هست که از این شور، بسیار ناراحت هستند و برای‌شان باورپذیر نیست که این تعداد از مردم با این استقبال، برای تصمیم گیری در خصوص نمایندگان شان، در شعب رأی گیری حاضر شوند.

فرمانده انتظامی کل کشور، با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشت: همکاران من در بحث امنیت صندوق‌ها قطعا تا پایان زمان رأی گیری در شعب هستند و بعد از آن هم وظیفه انتقال صندوق‌ها و سپس، ماموریت امنیت مخازن را برعهده دارند.

سردار رادان گفت: ما تا آخرین لحظاتی که نتایج معلوم شود برای حفظ امنیت و پاسداشت همه آن چیزی که مردم آن را امنیت می نامند، در خدمت شان هستیم.

معاون اول رئیس جمهور رأی خود را به صندوق انداخت
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با حضور در امام‌زاده صالح (ع) آرا خود را در صندوق رای انداخت.

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

استقبال هنرمندان جوان و پیشکسوت از صندوق رأی ویژه هنرمندان
هنرمندان جوان و پیشکسوت از ایجاد و پیش‌بینی صندوق رای ویژه هنرمندان فرهنگ، هنر و رسانه در تالار وحدت استقبال کردند و برای مشارکت در انتخابات حاضر شدند. 

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جامعه هنری جزئی جدایی‌ناپذیر از عرصه تاریخ ملت ایران است
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت ضمن قدردانی از حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای مشارکت در انتخابات گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همیشه پیشتاز حرکت‌های آرمان‌خواهانه ملت ایران بوده‌اند؛ استقلال، ازادی، امید و پیشرفت آرزو‌های ملت ایران هستند که هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه پیشتاز تحقق آن هستند. 

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

وی با بیان اینکه تالار وحدت امروز به محلی برای نشان دادن وحدت جامعه روشن‌فکر ایرانی تبدیل شده است؛ گفت: تالار وحدت محل پیشتاز وحدت و هم‌گرایی و انسجام است. با این حرکت بزرگ و نورانی امروز در برابر همه دوربین‌های خارجی و داخلی تالار وحدت یک عظمت و ماندگاری دارد که مرحون تلاش هنرمندان است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ان‌شاءالله بتوانیم امروز را به یک روز وحدت آفرین و امیدآفرین و انسجام‌زا در تاریخ معاصر تبدیل کنیم تا یک حرکت رو به جلو و قوی برای ایران قوی و آباد ایجاد شود. 

اسماعیلی با تاکید براینکه جامعه هنری جز جدایی‌ناپذیر از جامعه هنری و پیشگام حرکت‌های مردم ایران است، افزود: امروز هنرمندان در تالار وحدت جمع شده‌اند تا این وحدت و هم‌گرایی را نشان دهند. مهمترین پیام این حضور این است که جامعه هنری جزئی جدایی‌ناپذیر از عرصه تاریخ ملت ایران است.

حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی
شعب متعدد در تهران ازجمله حسینیه ارشاد، جماران، مسجد لرزاده، مسجد ابوذر، امامزاده صالح، مسجد النبی نارمک، مسجد لولاگر نیز شاهد صف‌های طولانی مردم بودند که در اولین ساعات اخذ رأی در این شعب حاضر شدند.

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر


بسیاری از مسئولین لشکری و کشوری آرای خود را به صندوق انداختند
همزمان با حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی در تهران، بسیاری از مسئولین نیز در شعب رأی‌گیری حاضر شده و آرای خود را به صندوق انداختند.

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

«علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، «محسن رضایی» رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، «احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و دارایی، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما و «علیرضا زاکانی» شهردار تهران ازجمله مسئولینی بودند که آرای خود را پیش از ظهر به صندوق رأی انداختند.

روز سرنوشت‌ساز انتخابات/ ایرانیان برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آمدند+ تصاویر

در حال تکمیل است ...

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi